חדשות המוזיקה: כשהרב אזרחי שר עם שוואקי

שמחה סינגר 2 Comment on חדשות המוזיקה: כשהרב אזרחי שר עם שוואקי

כמידי יום בתכנית 'זמן אוויר' מגיש יצחק אייזיקוביץ' את פינת 'חדשות המוזיקה' ובה נחשף כל מה שחדש בתעשיית המוזיקה והתרבות היהודית | האזינו להפתעות של היום

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמידי יום בפינת חדשות המוזיקה בתכנית 'זמן אוויר' מגיש יצחק אייזיקוביץ' את השירים החדשים והחדשות הכי חמות מתעשיית המוזיקה והתרבות היהודית.

דוד כהן בוגר הקול הבא הוציא סינגל חדש שנקרא "יום החתונה" המתאים לרחבת הריקודים בחתונות, על המילים והלחן אחראי אלחנן אלחדד על העיבוד וההפקה המוזיקאלית אחרי שמואל כהן.

במוצאי השבת לאחר טקס ההבדלה המרשים בטיימס סקוור במרכז מנהטן בניו יורק, התרחש מעמד קבלת עול מלכות שמים בהשתתפות אלפי בני הנוער של סניפי חב"ד לנוער בארץ ובעולם יחד עם הזמר בערי וועבר .

עקיבא שכטר בסינגל קליפ חדש – שנקרא "צדיק" שכתב והלחין עבורו מרדכי ברזל. על העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד המעבד אברומי ברקו.

יעקב שוואקי הופיע אתמול לצלילי השיר: 'לערנען' ביחד עם הגאון הרב יצחק אזרחי מראשי ישיבת 'מיר' בירושלים, בעיצומו של דינר יוקרתי לטובות ישיבת 'מיר'.

אתמול נערך מופע ענק בניו יורק לרגל ששים שנה למוזיקה היהודית מימי בן ציון שנקר. משה לאופר ניצח על המקהלה, פרחי לונדון ויגאל צליק הופיעו על המסכים יחד עם כל הבוגרים, אברהם פריד שנמצא כעת בארץ הופיע גם דרך המסכים, ברוך צ'ייט , בני הרבנים, מרדכי בן דוד, יוסף ניוקם, יוסי גרין בני פרידמן אלי מרקוס ועוד ועוד.

ולסיום, מערכת חדשות התעשייה מאחלת מזל טוב לישי לפידות לרגל אירוסי בנו עידו, שיהיה בשעה טובה ומוצלחת.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אין על איזיקוביץ עוד נשמע עליו רבות